Zmiana nazwy listy
W module administracyjnym listy, kliknij 'Zmień nazwę listy'. Wpisz nową nazwę i kliknij przycisk 'Zmień nazwę listy'. Pojawia się potwierdzenie, kliknij 'OK'.
Jeśli zmienisz zdanie, wystarczy wykonać odwrotną operację aby przywrócić poprzednią nazwę listy.
Uwaga: przy zmianie nazwy listy należy powiadomić administratorów, w przeciwnym wypadku nazwa nie zostanie zmieniona.
Kilka wskazówek, jak nazwać listę:
- Nie używaj spacji, akcentów ani znaków specjalnych w nazwach list: takie znaki mogą powodować problemy.
- Wybierz znaczącą i jednocześnie krótką nazwę: pamiętaj, że subskrybenci będą wpisywać nazwę przy każdym wysyłaniu wiadomości na listę!
- Jeśli zarządzasz kilkoma listami, możesz poprzedzić ich nazwy wspólnym prefiksem; będą wtedy pojawiać się obok siebie w spisach i będą łatwo rozpoznawalne (przykład: xx-users@lista.uw.edu.pl, xx-hotline@lista.uw.edu.pl.fr, itp.).